20 Ekim 2014 Pazartesi

UNEARTHED-DOĞAÜSTÜ (2007)

Hat Creek  sakin sorunsuz bir kasabadır. Şuan ki tek sorunları alkolik şerifleri Annie Flynn'i(Emmanuelle Vaugier) haftaya ki kasaba toplantısında şeriflikten atmaktır. 
Annie ise gördüğü kabuslardan anladığımız kadarıyla büyük bir vicdan azabı çekmektedir. Annie'nin şerifliğinin son haftası oldukça hareketli geçecektir.Önce kasabaya benzin getiren aracın kaza yapmasıyla yol kapanır.

Ardından Rob Horn'un(M.C. Gainey) hayvanlarından biri öldürülür. Bu arada yolculuk yaparken benzin ihtiyacı yüzünden mola verip,benzin bulamayanlar ise Hank(Charles Q. Murph),Charlie(Tommy Dewey),Caya(Beau Garrett) kasabada konaklamaktadır. Hatta benzinci(Russell Means) ve torunu Nodin'in(Tonantzin Carmelo) evinde.
Annie kaza yapan araçta şoförü bulanamaz lakin garip bir canlı bulur ve bitki bilimci Nodin'den incelemesini rica eder. 
Nodin'in incelemeleri şaşırtıcı sonuçlar verirken kasabada ne idüğü belirsiz bir canavar tarafından öldürülenlerin sayısı hızla artmaktadır.

Gelelim yorumuma siz siz olun ve benim tavsiyeme uyun bu filmi izlemeyen. Evet o derece kötü. 
Şöyle anlatayım 1.30 saatlik filmin son yarım saatini bir sebepten ötürü izleyememiştim. Ve tam 2 gün sonra sırf filmi bitirmek için izledim. Bu iki gün boyunca filmi ne merak ettim ne umursadım,en sonunda bitirme amacıyla izledim. Hadi bunu geçtim IMDb puanının 4.0 olduğunu görünce "çok bile vermişler"dedim. Bana kalsa 3.0 puanı ancak verirdim.
Peki neden bu kadar kötü derseniz;ilkin görsel efektleri berbat (hele mağaradan yarasa çıkışı sahnesi vardı...),ikincisi kurgusu oldukça sıkıcı ve ağır ilerliyor,hadi bunları geçelim (eğer izlerseniz belki beğenirsiniz,zevklerimiz tutmuyordum diyemememin sebebini yazıyorum) sahnelerin çok karanlık çekilmesi en büyük sorun. Adam canavarla dövüşüyor mu ne yapıyor bilemiyoruz çünkü film o derece karanlık,bu sebeple siz izlerseniz beğenirsiniz demekte zorluk çekiyorum malum filmin bazı sahneleri bile göremiyorsunuz ki beğenesiniz.Özetle izlemeniz önerilmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder