22 Aralık 2014 Pazartesi

RENKLİ SİPARİŞ ALIŞVERİŞİM

Audrey'in Şekerleri blogunun Renkli Sipariş  sponsorluğunda yaptığı çekilişte 50 TL ve üzeri alışverişte kullanmak üzere 20 TL hediye çeki kazanmıştım.
 Zaten bir süredir alışveriş yapmak istediğim siteden bu vesileyle mini bir alışveriş yaptım. Buradan hem Audrey'in Şekerleri blogunun sahibine hem de Renkli Sipariş'e kocaman teşekkür ediyor ve aldıklarımı incelemeye geçiyorum.
İlk olarak bu şirin iki kutu ve küçük ev. Mavi çiçekli kutumuz 6.5 TL,güzelim İngiliz temalı kutu ise(ki bunun dışında 2 model daha vardı) 8.90 TL,kafesli ev ise 2.5 TL.
İkincisi biraz kırtasiye kısmı bakalım neler almışım.
İki tane mini kartpostal 60 kuruş,1 tane ışıltılı bant 1TL,10'lu küçük boy zarf 1.5 TL, Renkli kapaklı defter 9.90 TL, dörtlü baykuş ayraç seti (siz 2 tanesini hediye ettiğim için geri kalan ikisini görüyorsunuz) 6.5 TL ve son olarak ahşap magnet 3 TL.
 Ben kutu ve kırtasiye ağırlıklı bir alışveriş yaptım.Parti malzemelerinden,yılbaşı temalı ürünlere,farklı boyut ve temalardaki kutulara,ayrıca çok şahane defterlere ve farklı süs eşyalarına bu siteden ulaşabilirsiniz. 
Gelelim siparişimin elime ulaşmasını,siparişi akşam verip akabinde havale yaptım. Sabah havale onaylanmış,akşama siparişim kargoya verilmişti ki itiraf edeyim böyle bir hız beklemiyordum.
Ayrıca siteden kredi kartı,kapıda ödeme ve havale yoluyla alışveriş yapabilirsiniz.Kargo ise 25 TL'lik alışverişinizden sonra ücretsiz.(Sanıyorum yılbaşına kadar sürecek bu kampanya.)


2 yorum:

  1. Çok güzel şeyler seçmişsin güle güle kullan sevgiler iyi seneler :))

    YanıtlaSil