28 Haziran 2016 Salı

YAZ OKUMA ŞENLİĞİ 2016

Herkese merhaba 2013 yılının Temmuz ayıyla başlayan okuma şenliklerinin sahibi Pinuccia'nın Kitapları ne yazık ki okuma şenliklerini sonlandırma karar aldı. Şenliğin tüm takipçileri gibi ben de çok üzüldüm, hayal kırıklığını uğradım. Özellikle Yaz Şenliği için seçeceklerimi düşünürken hevesim kursağımda kaldı. Takip ettiğim kadarıyla hepimiz aynı haldeyiz. 
Pinuccia'nın Kitapları bloğunun sahibi Pınar şenliği gönüllü birinin devam ettireceğini söyleyince altından kalkamayacağımdan korksam da en azından Yaz Okuma Şenliği’ni üstlenebileceğimi düşündüm ve Pınar ile iletişime geçtim. Henüz kimsenin gönüllü olmadığını da öğrenince şenliğin bu dönemi üstlenmiş oldum. Umarım ilerleyen şenliklerde de beraber oluruz ama bu ihtimalin çok yüksek olmadığını belirteyim. Ama eminim ki şenliği devam ettirecek bir gönüllü çıkar. 
Öncelikle biliyorum ki şenlik Pınar’sız olunca bir hayli tatsız tuzsuz geçecek o yüzden elimden bir şey gelmez. Sadece dinlenen Pınar’ın şenliklere tekrar ev sahipliği yapmasını dileyebilirim. Umarım sizler de eksik hissetseniz de bu şenliğe katılmaya devam edersiniz. Devamında Pınar’a bizi okumaya bu kadar heveslendirdiği için tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Ayrıca şenliği devralma konusunda sağladığı kolaylıklar için de. Bu arada Pınar’sız şenlik olmaz diyenler ya da iki şenliği birden kaldırabilirim diyenler Pınar’ın instagram hesabında mini bir şenlik başlayacak haberiniz olsun.
 Gelelim işleyişe; şenlikteki pek çok kurala, alışılagelen kategorilere ve puanlama sisteme olduğu gibi devam ediyoruz. Diğer kategorilerde Pınar kadar yaratıcı olamadığım için kusura bakmayın. Onun dışında tarihlerde azıcık oynama yapmak zorunda kaldım. Şenlik 29 Haziran’da başlıyor 30 Eylül’de bitiyor. 16 Ağustos günü okuduklarınızın listesini almaya başlayacağım. 
Geçelim sadece sayılarla, tarihler düzenleme yaptığım kurallara.



Kurallar:
Etkinlik 29 Haziran’da başlıyor ve 30 Eylül 2016’da sona erecek (29 Haziran’dan  önce başladığınız veya 30 Eylül’den sonra bitirdiğiniz kitaplar kapsam dışı kalacak. Tarihlere dikkat!)
Etkinliğe 29 Haziran 2016- 30 Eylül 2016 tarihleri arasında canınızın istediği vakitte katılabilirsiniz.
Okuduğunuz her bir kitabı aşağıdaki kategorilerden sadece birine saydırabiliyorsunuz. Ancak, etkinlik devam ederken kategoriler arası okuduğunuz kitapların yerlerini değiştirebilirsiniz.
Kategorilerin tamamını okumak zorunda değilsiniz. Puanlama sistemimiz esnek. Yapılabilecek en yüksek skor diye bir şey yok. Amaç okuyabildiğimiz kadar çok okumak.
Toplamda 21 kategori var. Canınız hangi kategoriden istiyorsa onu okuyun. Amacım esneklik sağlayarak katılımcıları belli türde kitaplar arasına sıkıştırmamak ve katılımcı sayısını artırmak.
Okuyacağınız her bir kitap  10 puan değerinde. Son 5 kategoride ekstra puanlar var.
Hiçbir kategori için sayfa sınırlaması yok.  
Bir kategori için birden fazla kitap okuyarak daha fazla puan kazanamazsınız. Örneğin bir sanat temalı kitap okuyanlar 10 puan kazanacak ama iki sanat temalı  kitap okuyan 20 puan kazanamayacak. 
Bir kitabı birden fazla kategoriye saydıramazsınız. Örneğin hiç okumadığınız bir yazardan bir sanat temalı bir kitap okuyup 10+10=20 puan kazanamazsınız. 
Katılmak için blogunuzun olması veya okunan kitapların yorumlanması zorunlu değil. Katılmak isteyen herkesin buraya veya instagramda paylaşacağım şenlik görselinin (kullanıcım adım gulozdemir46) altına yorum bırakması gerekiyor. (Hem buraya hem instagrama yorum bırakıyorsanız, burada instagram kullanıcı adınızı da belirtmenizi rica ediyorum) Blogu olan katılımcılar bloglarında, blogu olmayan katılımcılar da blogu olan katılımcılarla iletişime geçerek hangi kategori için hangi kitapları okumayı planladıklarını duyurabilirler. 
16 Ağustos’ta bir yayın yaparak kimin ne okuduğunu soracağım ve sıralamaları buradan duyuracağım. O yayınımın altına yorum bırakarak hangi kitapları okuyarak kaç puana ulaştığınızı bildirebilirsiniz.
Puanlama Sistemi:
Yukarıda da belirttiğim gibi  tüm kategorilerde her kitap 10 puan değerinde.
Ekstra puanlı kategorilerde, okunması gereken tüm kitapları okumayı tamamladığınızda ekstra puanları da almaya hak kazanıyorsunuz.
Güncelleme tarihi itibariyle okuduğunuz toplam sayfa sayısı dört basamaklı bir sayıysa ilk iki hanesi, beş basamaklı bir sayıysa ilk üç hanesi toplam puanınıza eklenecek. 
ÖRNEK PUANLAMA: Diyelim şenliğin sonuna geldik. Katılımcı ilk 10 kategoriden birer kitap okudu. Bir de son kategoriyi tamamladı. Yani katılımcı toplam 14 kitap okudu. Diyelim ki toplamda da 9.695 sayfa okudu. Bu katılımcının alacağı puan:
Okunan kitaplardan: 14*10=140
Son kategoriyi tamamladığı için ekstradan 40 puan
9.695 sayfa okuduğu için 96 puan
Toplamda 140+40+96 = 276 puan
Sıralamaları bu puanlara göre yayınlayacağım.


Kategoriler:

1.Kategori (10 puan): İsminde yaz mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların yazın geçtiği bir kitap.

2.Kategori (10 puan): Adında çoğul eki almış bir sözcük bulunan bir kitap. 

3.Kategori (10 puan): İki veya daha fazla yazarın yazdığı bir kitap.
Her yazarın bir öykü yazarak oluşturduğu kitaplar kapsam dışı.

4.Kategori (10 puan): İnstagram, facebook gibi sosyal medya üzerinden oluşturulan ortak okuma gruplarının şenlik süresince okuduğu bir kitap.
Yalnız burada dikkat edilecek iki nokta bir o kitabın Temmuz, Ağustos ya da Eylül aylarının birinde  okunacak olması, iki bu grupların aynı kitabı okuyacak olması. Yani yazar ayları ya da temalı kitap etkinliklerinde okuduğunuz kitaplar sayılmıyor.
Şenlik katılımcılarına İnstagram üzerinden Kitap Ağacı’nı facebook üzerinden Kitap & Film Kulübü’nü önerebilirim. 

5.Kategori (10 puan): Sizin doğum yılınızdan en az 50 yıl önce vefat etmiş bir erkek yazarın yazdığı öykülerden oluşan kitap.

6.Kategori (10 puan): Adında bir yiyecek olan kitap. (Sebze, meyve, yemek vb. olabilir.)

7.Kategori (10 puan): 29 Haziran-30 Eylül tarihleri arasında vefat etmiş yazardan bir kitap.
Sıralı bir liste yok Wikipedia'dan gün gün bakmanız lazım (en detaylısı bu)  ya da aşağıya ekleyeceğim siteyi taramanız lazım. Ben büyük bir kısmını inceledim aklımda kalanları yazayım. Italo Calvino, Jane Austen, Necip Mahfuz, Ernest Hemingway, Georges Simenon, Joseph Conrad, Tolkien, William Blake, Balzac, Leyla Erbil.
Haziran
Temmuz
Ağustos
Eylül
8.Kategori (10 puan): Ülkemizde en azından iki yayınevinin basmış olduğu bir kitap. (Baskısı olan yayınevlerinden sadece birinin piyasada olması sorun teşkil etmiyor.)

9.Kategori (10 puan): Ölmeden önce okumanız gereken 1001 kitap listesinden bir kitap.

10.Kategori (10 puan): Diziye uyarlanmış bir kitap. (Karışıklık olmasın diye belirteyim The Originals gibi diziden sonra yazılan kitaplar da bu kategoriye dahil.)

11.Kategori (10 puan): Kategorilerden bağımsız canınızın istediği bir kitap. 

12.Kategori (10 puan): Adında emir kipli sözcük bulunan bir kitap.
Örneğin:Beni Bulun, Kurtlara Söyle Eve Döndüm, Sus.

13.Kategori (10 puan): Goodreads tarafından 2009 yılından günümüze kadar seçilen en iyi kitaplardan bir kitap. Liste için buraya. Diğer yıllar yan taraftaki menüden seçilebilir. 

14.Kategori (10 puan): Sanat temalı bir kitap. (Kitabın adında resim, müzik, sinema vb. alana yönelik bir kısım varsa kitap konusuna bakılmaksızın bu kategoriye dahil (Gölgelerin Ressamı, Başucumda Müzik, Ölüm Şarkısı, Şans Müziği  gibi) onun dışında kitabın ana karakterinin sanatçı olduğu ya da yaşamış bir sanatçının otobiyografisi, biyografisi olan eserlerde bu kategoriye dahil.) 

15.Kategori (10 puan): 2016 yılında basılmış bir kitap, yabancı kitapların ülkemizde basılış tarihi dikkate alınacak. Eğer yabancı ülkelerde 2016 yılında basılan bir kitabı o dilde okursanız o da bu kategoriye dahil.

16.Kategori (10 puan): Pinuccia'nın Kitapları (Hepimizin severek katıldığı şenliklerin sahibi Pinuccia'nın Kitapları bloğunun sahibi Pınar’ın 2013 Temmuz’undan itibaren başlattığı şenliklerde okuduğu bir kitap. Bu arada yanlış hatırlamıyorsam bazı şenliklerde kategori dışı kitap okumuştu, o kitaplar dahil değil. Ben Pınar’ın her şenlik sonucu tek tek link ekledim o listelerden bir kitap seçebilirsiniz, eğer gözden kaçırdığım bir şenlik sonucu varsa bana bildirirseniz sevinirim.)   
(Not: Pinuccia'nın kendisi için bu kategori esnek illa okuduğunu okumak zorunda değil.)
17.Kategori ( Her kitap 10 puan iki kitap okunursa ekstra 10 puan toplamda 30 puan): Adınız ve soyadınız baş harfleri başlayan iki kitap. Çift isimli/soyadlı arkadaşlar istediği ismi kullanabilir.
Örnek vermek gerekirse adınız A...  B.... C..... şeklinde iki isimden oluşuyor, ilk kitabı A ya da B harfinden seçebilirken diğer kitabı mutlaka soyadınızı baş harfi olan C harfinden seçeceksiniz. Çift soyadınız varsa aynı kural geçerli. 

18.Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.

19.Kategori (Her kitap 10 puan iki kitap okunursa ekstra 30 puan toplamda 50 puan): İsminde eş anlamlı kelime olan iki kitap.
Örneğin: Kırmızı ve Siyah - Kara Saray
(Bu kategoride Dr. gibi kısaltmaları da kabul ediyorum ama yakın anlamlı kelimeler kabul değil.)
Önemli not: Arkadaşlar bu kategoride eş anlamlı kelimler çekim eki alırsa kabulüm ama yapım eki alırlarsa ne yazık ki kategoriye uygun olmuyorlar. 

20.Kategori (Her  bir kitap 10 puan tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan toplamda 80 puan) Aşağıya ekleyeceğim ülkelerde doğmuş yazarlardan bir kitap. (Ben seçeneğiniz bol olsun diye sekiz ülke ekledim siz dört tanesini seçeceksiniz.) 
Ülkeler: Kolombiya, Japonya, Arjantin, Avustralya, Portekiz, Fransa, İzlanda, İsveç.

21.Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uyan dört kitap.

Sormak istediğiniz her şeyi yayının altına yorum bırakarak ya da gul.kilis91@gmail.com adresine mail atarak sorabilirsiniz. Ama yorum bırakmayı seçerseniz sizinle aynı şeyi soracak olanları mail atma, cevap bekleme zahmetinden kurtarırsınız. 
Şimdiden şenliğe katılacak, puanlarını bildirecek herkese teşekkür ediyorum, bol okumalı bir şenlik olsun :)

Katılımcılar
1. Gül Özdemir
2. Pinuccia'nın Kitapları
3. Gülay Cansever
4. Zeliha Kaya (IG: birokurgunlugu)
5. Leyla Atçeken
6. Esseve rin
7. Kedivekitap__ (IG: kedivekitap_)
8. Handeery
9. Doğan Sakarya
10. Mehtap ve Kitap
11. Şule Uzundere
12. Kitap Sanatı (IG: fatosgsf)
13. Elif Başak Aslanoğlu
14. Arkeoloji_16 (IG: mervebuyukkoroglu)
15. dilekizaruuss (IG)
16. hul_ya (IG)
17. birduygu (IG)
18. seda_zrl (IG)
19. duyanolmaz (IG)
20. sedaeryasar (IG)
21. ggizemm.m (IG)
22. merayokur (IG)
23. oznurgrms (IG)
24. smartest_one (IG)
25. aslihanmd (IG)
26. kitap_kemirgeni (IG)
27. derinmim (IG)
28. annegazetesi (IG)
29. semihamandaci (IG)
30. İsnag
31. Güz yağmuru
32. elifkara0. (IG)
33. simgeed (IG)
34. Biray Bilgiç
35. tersimpiçtir
36. Bize Her Yer Okul
37. Gül Akça
38. elifzg (IG)
39. Archi pelago (IG: sylviac00per.)
40. Betül Haktan
41. Kevser Ceylan (IG:  okumadan_olmaz)
42. Ahu Kader
43. Serap Aydın
44. Didem
45. Erhan
46. Sinem Özdemir 
47. Kübra Kaya
48. Özgecan Kaya
49. Selen Abalı
50. Nilgün Komar
51. Saadet Uslu 
52. Şeniz Duygulu
53. Talha .MTY.
54. Belle'nin Kütüphanesi
55. Anne Gazetesi
56. Bellatrix Bethany Morgenstern
57. Populeredebiyat (IG)
58. Sevgi Ortan

66 yorum:

  1. Pek de keyifle katılacağım. Bu tarafta olmak da ayrı güzel yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım siz de bizim kaç şenliktir yaşadığımız keyfi yaşarsınız :)

      Sil
  2. İğ de yazdım buradan da yazayım. Hayırlı olsun. Listemi hazırlayıp katılım için en kısa zamanda link ekleyeceğim....

    YanıtlaSil
  3. Bende bizi şenlik heyecanından mahrum bırakmadığınız için çok teşekkür ederim :) o zaman kitaplar hemen seçilsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada instagram kullanıcı adım birokurgunlugu :)

      Sil
  4. Kategoriler güzel. Katılmaya çalışacağım. Sevgiler. .

    YanıtlaSil
  5. Ben şenliklerin olmayacağına üzülürken bu yazı keyfimi yerine getirdi. Ayrıca kategoriler bayağı orijinal olmuş bence ellerinize sağlık :)))
    Öyleyse ben de varım! Listemi daha sonra ekleyeceğim :))

    YanıtlaSil
  6. http://kedivekitapinsta.blogspot.com.tr/2016/06/2016-yaz-okuma-senligi-listem.html Ben de katıldım, kedivekitap_ instagram adresim, bu da kitap listem

    YanıtlaSil
  7. Yaşasın Okuma Şenliği!
    http://kirmizikitapkurdu.blogspot.com.tr/2016/06/yaz-okuma-senligi-2016.html

    YanıtlaSil
  8. Bu sorumluluğu aldığın için teşekkür ederim güzel insan. Bende katılıyorum. Listemi hazırlayıp link atarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyurun listem:

      http://betikbetik.blogspot.com.tr/2016/06/merhabalar-orta-halli-gecen-bir.html

      Sil
    2. Linki güncelledim.

      http://betikbetik.blogspot.com.tr/2016/06/yaz-okuma-senligi-2016.html

      Sil
  9. Listemi en kısa zamanda hazırlayacağım.

    YanıtlaSil
  10. Şenliklerin devam edecek olmasına çok sevindim. Bu sorumluluğu aldığın için teşekkürler. Ben de katılacağım ama şu an şehir dışında olduğum için listemi haftaya yayınlayabilirim. Bu arada kategoriler çok güzel ve değişik. Bence çok güzel bir şenlik olacak :-)

    YanıtlaSil
  11. Lİsteye tek bir kitap ekledim ama şu anda kitaplarımı düzenleme ve fıhristleme aşamasındayım. Katıldığımı resmileştirmek adına linki veriyorum ve okudukça listemi güncelleyeceğim :)
    http://gulaycansever.blogspot.com.tr/2016/06/yaz-okuma-senligi-2016.html

    YanıtlaSil
  12. Ben de bizi şenliksiz bırakmadıgın için çok sevindim
    ben de hemen listemi hazırlayıp katılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyurun listem

      http://fatosgul.blogspot.com.tr/2016/06/yeniden-yaz-okuma-senligi.html

      Sil
  13. hiç katılmadım ama duyurayım mı söleseneeee herkes öğrensiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyurursan sevinirim deeptone ama katılırsan daha çok sevinirim :)

      Sil
  14. Merhaba,Instagram'dan elifbasakaslanoglu kullanıcı adıyla katılmıştım.Okuma listem burada: http://basakaslanoglu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Yuppi şenlik yine varrrr.Bu sorumluluğu üstlendiğin için en baştan çok teşekkür ederim:))Bende varım inşallah.KAtegoriler çok orjinal ve farklı olmuş.Severek katılıyorum yine..İnstagramda mervebuyukkoroglu adım.

    YanıtlaSil
  17. Ben de katılmak istiyorum. Listemi hazırlayınca linkini bu yorumuma eklerim. Şenlikler bitiyor diye çok üzülmüştum, çok mutlu oldum

    YanıtlaSil
  18. Bende katılıyorum. İg den yazmıştım. Kullanıcı adım ggizemm.m. Listemde blogumda yayında 😊
    http://okumagunceleri.blogspot.com.tr/2016/06/yaz-okuma-senligi-2016-listem.html?m=1

    YanıtlaSil
  19. Listem blogda yayında: http://pinucciasbooks.blogspot.com.tr/2016/06/yaz-okuma-senligi-pinucciann-okuma.html

    YanıtlaSil
  20. Ben de katılıyorum, şenliğin devam ettiğini duyunca çok heyecanlandım, teşekkür ederiz tüm okurlar olarak :)
    Listemi en kısa zamanda yollayacağım.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba
    Ben de kitap şenliğibe katılıyorum. Instagramda kullanıcı adım elifkara0. Herkese iyi okumalar şimdiden :)

    YanıtlaSil
  22. Merhaba
    Ben de kitap şenliğibe katılıyorum. Instagramda kullanıcı adım elifkara0. Herkese iyi okumalar şimdiden :)

    YanıtlaSil
  23. Ben de katılıyorum ve kullanıcı adım simgeed :))

    YanıtlaSil
  24. Listem hazır. :)

    http://mehtapvekitap.blogspot.com/2016/06/yaz-okuma-senligi-2016-listem.html

    YanıtlaSil
  25. Ben de katılıyorum. Listemi en yakın zamanda yayınlayıp haber vereceğim.

    YanıtlaSil
  26. Listem hazır sonrasında ekleme de yapacağım ama şimdilik bu kadar. :)

    http://tersokur.blogspot.com.tr/2016/07/yaz-okuma-senligi-2016.html

    YanıtlaSil
  27. Ben de katılmak istiyorum ama listeyle kendimi sınırlandırmıyorum maalesef. Ne zaman liste yapsam liste şenlik boyunca hep değişiyor. Bu yüzden şimdinliste yapmıyorum ama katılıyorum.

    YanıtlaSil
  28. Ben şenliğin izleyicisiyim:) devir almanız çok iyi oldu, size ve tüm katılıcılara kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  29. Ben de katılıyorum :) daha önce listelerime hiç sadık kalamadığım için bu kez liste yapmayacağım, elimden geldiği kadarıyla size eşlik etmek istiyorum. Instagram kullanıcı adım sylviac00per.

    YanıtlaSil
  30. Merhaba, ben de her zaman oldugu gibi katiliyorum senlige ama sunu itiraf etmeliyim ki, bazi kategoriler pek bir zor geldi bana :) Almanya'dan sevgiler. Listemi en kisa zamanda bloga ekleyecegim. Link: www.ahukder.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, zor gelen kategoriler için liste yayınlayan katılımcıları inceleyebilirsiniz :) Katılımız için teşekkürler :)

      Sil
  31. Listemi hazirladim :) http://www.ahukader.de/2016/07/yaz-okuma-senligi-2016.html

    YanıtlaSil
  32. Merhaba, öncelikle hayırlı olsun.Şenlikleri geç keşfettiğim için devam ediyor olması beni çok mutlu etti.Ben de katılıyorum.Herkese kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  33. Merhaba,
    Başta katılmak konusunda kararsızlık yaşasam da çok geç kalmış sayılmam değil mi? :)
    İsmim Didem, kardeşim Erhan'la ayrı listelerle şenliğe katılmak istiyoruz. Instagramım yok, blogumu da aktif kullanmıyorum. Sanırım Ağustos'taki ara bildirimde okuduklarımızı listelememiz yeterli. Herkese iyi okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, şenliğe katılmak için geç kalmış değilsiniz zaten katılım süresi esnek :) Ağustos ve Eylül'de yayınlayacağım postlara okuduklarınızı ve puanınızı hesaplayıp yorum bırakırsanız ya da blogunuzda bir yayın yapıp onun linkini bırakırsanız katılım için tüm şartları sağlamış oluyorsunuz :) İkinizi de listeye ekledim, keyifli okumalar :)

      Sil
  34. Mutlaka katılmalıyım !! Listemi hazırladığımda linkini bırakırım. Devraldığınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://bintatliyil.blogspot.com.tr/2016/07/yaz-okuma-senligi-bin-tatl-yl-okuma.html

      Sil
  35. Sonunda listemi hazırladım. Bunlar da benim okuyacağım kitaplar: http://suleuzundere.blogspot.com.tr/2016/07/yaz-okuma-senligi-2016-okuma-listem.html

    YanıtlaSil
  36. Bende katılıyoruum!
    http://kitapkaravani.blogspot.com.tr/2016/07/2016-yaz-okuma-senligi.html

    YanıtlaSil
  37. Merhaba ilk şenliğim olacak umarım. Kurallarda varsa bile göremedim :/ Acaba şenlik boyunca listemizde değişiklikler yapabiliyor muyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklemiştim ama gözünüzden kaçmış galiba, elbette kitapların kategorilerini değiştirebilirsiniz hatta ilk yarı puanlaması ile final puanlamasında bile farklı kategorilerde olabilirler :)

      Sil
  38. 20. Kategoride mesela Fransa'dan iki yazar okuyabiliyor muyuz? Yoksa dört yazarın dördü de farklı ülkelerden mi olmalı

    YanıtlaSil
  39. 20. Kategoride mesela Fransa'dan iki yazar okuyabiliyor muyuz? Yoksa dört yazarın dördü de farklı ülkelerden mi olmalı

    YanıtlaSil
  40. Sonunda listemi hazırladım :)))
    http://periodiclibrary.blogspot.com.tr/2016/07/pinucciann-yaz-okuma-senligi-2016-kitap.html

    YanıtlaSil
  41. Blogunuzu yeni gördüm ve takibe aldım ben de kendi bloguma beklerim ^-^
    Çok güzel bir etkinlik düzenlemişsiniz hepinize iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
  42. Bende katılıyorum beni de yaz sevgili gül
    Bayram haftasında bloglara gelemedim o yüzden gelişmelerden geç haberim oldu
    Sana kolaylıklar dilerim
    Sevgilerimle öpüyorum
    Yarın eve dönüyorum inşallah ilk iş listemi yapmak olacak :)

    YanıtlaSil
  43. Araya tatil ve başka durumlar girince ben yayınını görmemişim. Tabiki katılmak isterim. Kategorileri inceleyip liste hazırlayacağım hemen...Sevgiler

    YanıtlaSil
  44. şimdi duyurdum kii blogumdaa. katılmıyom ama destekliyom kiii :)

    YanıtlaSil
  45. Şeniz Duygulu11 Temmuz 2016 22:41

    Merhaba arkadaşlar,
    Böylesi güzel bir etkinlikten yeni haberim oldu. Okumayı planladığım kitaplara hemen bir göz attım ve belli kategorilere yerleştirdim bile. Yine de bir iki eksiğim olduğunu düşünüyorum. Bloğum yok bu arada. En kısa sürede, olasılıkla yarın listemi ileteceğim. Umarım geç kalmadım. Herkese sevgilerimle; iyi okumalar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzun olmaması sorun değil ve katılmak için geç kalmadınız :)

      Sil
  46. Tamamlayamasam da listem burada.
    http://adadenizi.blogspot.com/2016/07/okuma-senligi-yaz.html

    YanıtlaSil
  47. Hiç okuma şenliğine katılmadım... Çok güzel bir etkinlik olduğunu düşünüyorum... Herkese iyi okumalar dilerim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  48. AAAA hem bloğunu hem şenliği yeni keşfettim. Seve seve katılacağım... beni de listeye eklersin artık :))
    Gülücüklü KAl...

    YanıtlaSil
  49. Merhaba. Sizin sayenizde bu etkinliğe katılacağım için çok mutluyum, bunun için size teşekkür ederim. Bu da listem:

    http://belleninkutuphanesi.blogspot.com.tr/2016/07/pinucciann-yaz-okuma-senligi-2016-kitap.html

    YanıtlaSil
  50. Merhaba, nihayet listemi yayınlayabildim.
    http://pelininvenusu.blogspot.com.tr/2016/07/yaz-okuma-senligi-2016.html

    YanıtlaSil
  51. Okuma listemi nasıl yayınlayacağım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba okuma listesi yayınlama zorunluluğunuz yok :) Eğer yayınlamak isterseniz blogunuz varsa orada yayınlayabilir ya da buraya yorum bırakabilirsiniz.

      Sil