9 Eylül 2012 Pazar

BENZEMEZ KİMSE SANA

VE FİNAL...
 13. Bölümüyle final yapan Benzemez Kimse Sana hatırımda bol bipli,şahane taklitli ve tabi Seyfi Dursunoğlu'nun mükemmel hazır cevapları ile kalacak. Zaten geçen haftadan arayı kapatılması zor biçimde açan Ümit Erdim'in 1. olması pek de şaşırtıcı olmadı.Ben programın detaylı incelemesine girmeyeceğim sadece ilgincime giden yerleri belirteceğim.
  Öncelikle son bölüm olunca bütün yarışmacılar ellerinden geleni fazlasıyla yapmışlardı.Zaten son bölüm olması nedeniyle tam 5.5 saat süren programda, makyaj ekibinden kostüm ekibine kadar emeği geçen herkesi görme imkanı bulduk.Bol bol teşekkürler edildi. Özellikle Endemol bolca teşekkür alanlardan. Bilmeyenler için Endemol popüler yarışma programlarını yapımı üstlenen bir kuruluş. 
  Neyse bu bölümde en yersiz bulduğum konuşma Sertap Erener taklidi yapan Kendi'ye Hande Ataizi'nin "Sertap senin kadar sevimli değil" demesi. Hande Ataizi belki unuttun ama Sertap Erener Eurovision yarışmasında Türkiye'ye ilk kez  1. lik getiren, yarışmayı ertesi yıl Türkiye'ye taşıyan şahane bir sanatçıdır. Sana mı kaldı onun sevimliliği,sevimsizliği, sana mı kaldı onun sevimliliğini Kendi'yle kıyaslamak?? İnsan biraz dikkat eder söylediği şeye.

   Puanlamada da Erol Evgin ve Hande Ataizi'ye ayrı bir sinir oldum. İkisi de 4 puanını Asena'ya verdi. Asena Whitney Houston'ın I Will Always Love You şarkısı ile sahneye çıktı ve bence mükemmel bir performans sergiledi. Hadi mükemmel olmasa bile  en azından ondan kötü olanlar vardı.Ama herhalde Erol Evgin 70'lerde Whitney Houston ile çalışamadığından pek bilmiyor herhalde. Zaten Hande'nin müzikten anlamadığı aşikar. Neyse jüri puanını verdi ve Ümit Erdim açık ara 1. liğini sürdürdü.Ve ardından gelen Bay J ise diğer 7 yarışmacı 5'er puanı kendisine verip, kendisi de Ümit'e vermezse ancak 1. olabilecekti. Ki bu da kaç ihtimal siz hesaplayın.Zaten diğer yarışmacıların şansı yoktu. Ama burada dikkatimi çeken matematik hesabı yapmayan sunucu Murat Başoğlu'nun tutup da puanlar yakın, ünlülerimizin puanı ile her şey değişebilir demesiydi. 5  puan verilirken, Cem Kılıç ve Ümit Erdim halkın Uğur Arslan'ın hakkının yendiği düşündüğünü ve kendilerininde buna katıldığını belirterek puanlarını Uğur'a verdiler. Ben de yarışmanın 1. sinin Uğur Arslan olması gerektiğine inananlardanım. İlk hafta 1. olunca 4-5 hafta şahane taklitler yapmasına karşın diğer yarışmacılar çekemediler demek istemiyorum ama  başka pek bir açıklamam yok, Uğur'a 5 puanlarını vermediler. Bazen jüriden de iyi taklitlerinde puan alamadı. Zaten 3 kere yabancı şarkıcı azizliğine uğradı. Özellikle Ümit Erdim'in hiç yabancı şarkıcı canlandırmadığını vurgulamak da lazım. Bazıları ise sadece bir kere yabancı şarkıcı canlandırdı. Yani özetle 1. kesinlikle Uğur olmalıydı. 
 Biraz bipli , biraz Uğur Arslan'ın hakkının yendiği bir yarışmada olsa güzel bir yarışmaydı. Eğer izlemediyseniz taklitleri YouTube den bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder