19 Eylül 2012 Çarşamba

PERCEPTION

8. BÖLÜM
 9. bölüm yayınlandığında yorumlara şöyle bir göz attım ve bölümün devamının sezon finaline kaldığını gördüm.  Tabi meraktan çatlarım 1 hafta diye izlemedim. Ama dün yayınlanması gereken sezon finali hala yayınlanmadı. İyi ki de izlememişim yoksa merak merak... 
 Ben de bari 8. bölümü yazayım dedim.Bu bölümde Pierce ders anlatırken sınıfta uyuyan çocuğa takılıyor ve çocuğun ödevinin mükemmel olduğunu fark edince,soluğu dekanın  odasında alıyor.Futboldaki başarısıyla ünlenen öğrencinin kopya muamelesi görmesi dekanın çok ilgisini çekmiyor. Zaten kampüste cinayet haberi gelince mecbur kopya olayı 2. plana atılıyor. Moretti malum profesörle randevudayken,onu desteğe çağrıyorlar. Pierce bu sefer dersine gelmeyen süper zeka öğrenciyle takışıyor. Kopyacı çocukla ilgileniyor. Tabi cinayeti de çözüyor.
 Ama bir üniversitede dönen kopyaydı,ilaçtı falan parmak ısırtıyor.Ne üniversiteymiş be dedim


 Burada biraz spoi vereceğim.Şu derse gelmeyen süper zeka öğrenci kim biliyor musunuz. Pierce'nin gençliği. Pierce o kadar uçmuş işte, gençliğinin halüsinasyonunu bile tanıyamadı.Zaten özellikle 3-4 bölümde en çok halüsinasyonları beğeniyorum.Özellikle gençliğini görmek Pierce'nin hastalığı yüzünden kaçırdıklarını hatırlamasına neden oldu. Ve yıkılan hayallerinin yerine yeni hayaller kurduğunu söyledi.
 Bir de şu ilaç olayında askerler için kullanılması Dehşetin Nefesi(Jacob's Ladder) filmi, ilacın etkileri ise Limit Yok'u anımsattı. Şimdi hayranlar kızacak ama dizinin özgün sahneleri çok görünmediğinde gözümüze çok batıyor böyle yerler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder