11 Ocak 2013 Cuma

KÖRDÜĞÜM HAYALLER'E TEŞEKKÜRLER


  Yazmakta geç kaldığım teşekkür postunu sonunda yazdım.Kördüğüm Hayaller blogunun yaptığı DEX yayınlarından Üçlü İttifak çekişini kazanmıştım. Çekişi sadece kitabı içerse de blog  sahibi ek olarak çok güzel şeyler göndermiş.Bunun için ayrıca teşekkür ediyorum.Ayrıca yeni yıl için iyi dileklerini de iletmiş. Bu inceliği içinde çok teşekkür ediyorum. Gelelim hediyelere...

Sadece bir kitabını okuduğum Maxime Chattam'ın başka bir kitabını kazanmak beni ne kadar sevindirdi anlatamam...
Bu güzel defterin bana geleceğinden az çok haberin vardı çünkü Kördüğüm Hayaller blogunda defteri paylaşmasa da hediye göndereceğini söylemişti.Ve defterin ilginçliğinin içinde olduğu söyleyerek beni meraklandırmıştı. Bakalım o ilginçlik neymiş:
Defterin her sayfasında görüldüğü gibi cümleler var ve bu cümleler iş adamlarının kitap okumasına ilişkin bir şeyler anlatıyor.Gerçekten çok ilginç ve çok hoş.
 Sonra bir de Yüz Bin Krallık arması var ki o da ayrı bir güzellik.

Ve tam 4 tane ayraç. Sağ olsun Kördüğüm Hayaller her konuda çok ince ve düşünceli davranmış. Ona tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
Bu arada blogun facebook sayfasına ulaşmak isterseniz buraya
                   

4 yorum:

  1. Defter gerçekten çok hoşş! :) En kısa zamanda kitabın yorumunu bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle. Ben de kitabı merak ediyorum umarım en kısa zamanda başlarım :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun canım =D Ben katıldığın için teşekkür ederim =)
    Defterin en çok hikaye gibi çevirdikçe oynayan kısmını sevmiştim. Kitabı beğenmiştim, umarım sen de seversin =D

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler her şey için. Defter çok tatlı zaten ayrıca kitabı beğeneceğime inancım tam :)

    YanıtlaSil