18 Temmuz 2013 Perşembe

ELEMENTARY 1.SEZON 6. BÖLÜM

Bu aralar bu diziye sarmadım aslında sadece aradan çıksın istiyorum. Bir de Moriarty karakterini merak ediyorum acaba BBC'nin hiçbir yerde göstermedikleri başarısı Moriarty karakterini hazırlarken göstermişler mi diye? 
Her daim ki BBC Sherlock göndermeleriyle dolu bir bölüm özellikle uçak kazasında akıllara malum bölüm gelmiştir.Neyse artık biraz görmezden geleceğim Mesela ilk başta sakin haftayı canlandırmak için cinayet önerisi geçti. Umursamadım mesela. Neyse bölümde düşen bir uçakta meğersem uçak düşmeden öldürülen bir yolcuyu inceliyoruz.Burada Sherlock çıkarımları, olaydaki şüpheliler ölmesine rağmen cinayeti çözmek için çaba sarf etmesi güzel ayrıntılardı. En çok kara kutu incelemesini sevdim.


Burası spoiler içerir. 
Diğer tarafta Sherlock'un zengin babasının ikili ile buluşmak istediğini haber alıyoruz.Sherlock ısrarla babasının buluşmaya gelmeyeceğini iddia ediyor.Ama Watson tek başına gittiğinde babasını masada beklerken buluyor. Biraz sohbet sonrasında adamın bir aktör olduğunu anlıyoruz.Meğersem Sherlock tuttuğunu anlıyoruz. Ve Watson sohbette anlatılan detaylardan adamın Sherlock'la ilişkisi olduğunu anlıyor.

Spoiler biter.
Buradan geleceğim yol maşallah Watson Sherlock'tan daha iyi bir çıkarımcı olmuş ve adamın adresini bulmuş.
Ve bir sohbet ardından dizide IRENE adı geçiyor...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder