14 Eylül 2013 Cumartesi

MİMLENDİM :)

Sevgili Hayallerimde Saklı Gerçekler blogunun sahibi benim mimlemiş.Ona kocaman bir teşekkür gönderiyor ve soruları cevaplamaya geçiyorum.Bu arada onun cevaplarını okumak isterseniz tık tık.


1) Hayatınızda hiç mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı?
Ne yazık ki yok. Ancak mucizeye çok yakın şeyler vardır.

2) Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
Genelde alamayacağım şeyleri alacağım umuduna kapılmıyorum o yüzden almaya düşünüp de alamadığı şeyler çok azdır ve genelde de kitaptır.

3) Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Genel olarak siyah giymeyi severim özellikle kırmızı renkten hiç hazzetmem.

4)Nefret ettiğiniz huylar veya insanlar?
Aşırı hırslı ve benci insanlar liste başı olur. 

5) Sizi en net tanımlayan kelime?
Eringen herhalde. Çevremdeki herkes bundan şikayetçidir. Hatta herhangi bir iş yaptığımda aa nasıl  erinmedin de yaptın? moduna bürünen arkadaş sayım oldukça fazladır.

6) Hayata yeniden gelme şansınız olsaydı nerede doğardınız?
Doğduğum yerden memnum ama illa bir yer söyleyeceksek Londra derdim herhalde.

7) Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
Kitap okur,film ve ya dizi seyredilebilir.Bu konuda çok mu kendimi yansıttım ne? Ben pek sevmem ama gezmeyi sevenlerse dışarı çıkıp hava alabilir.

8) Nikah masasında evleneceğiniz kişi size hayır dese ne yaparsınız?
Muhtemelen şoktan suskun kalırdım.

9) İnsan kaderini mi yazar kaderini mi yaşar?
Kaderini yaşar.

10) Aklınıza gelen ilk İngilizce kelime?
Yes.

11) İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?
En eski hatırladığım yoi ama daha eskisi var mı bilmem.

Bende mimi cevaplamak isteyen herkesi mimliyorum. 

2 yorum:

  1. Mimin çok hoş olmuş. :) Yalnız eringen ne demek onu anlayamadım üşengeç gibi bir şey mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ama bununla ilgili bir hikaye oradan esinlendik :) Zamanında padişahın biri tembellere maaş verirmiş. Bir gün gerçekten kim tembel anlamak için bütün tembelleri bir odaya toplamış ve odayı ateşe vermiş. Tembeller yangın yayıldıkça odadan çıkmaya başlamışlar. En sona iki tanesi kalmış. Ama yangın da büyümüş. Biri diğerine demiş ki:Sanırım burada yanacağız. Diğeri de demiş ki:Söylemeye de mi erinmiyor musun? O erinmiyor musun söylene söylene eringen oldu çıktı :)

      Sil