29 Şubat 2016 Pazartesi

TEEN WOLF 5.SEZON 15.BÖLÜM

Spoiler...
Sonunda dizinin güncel tarihini yakaladım.Ama ekleyeyim postları geç yayınladığım için bu bölüm muhtemelen 18. bölümün yayınlanışından sonra bloguma eklenecek.
Bölüm başında Gevaudan Canavarı gene kasabada terör estirir hatta gene bilinçsiz olan Parrish olaya dahil olur. Bu kısım kısa kesilir sanırım bölümün ana konusuna odaklanmamız gerektiği için.
Bu bölüm geçen bölümün sonundan anlaşılacağı üzere Lydia'i kurtarma odaklı bir bölümdü zaten bunu hemen yapmaları gerekiyordu çünkü Dr. Valack doğaüstü varlıklar üzerinde onların ölümüne yol açacak deneyler yapıyormuş eskiden. Eh şimdi elinde Lydia var bu fırsatı kaçırmayacağı kesin üstelik bu deneyler deneğin gücünü arttırdığı için Lydia bir çığlıkla cümle alemi öldürebilecek güçte olacakmış kendini de beraberinde götürecekmiş.

Bu haber Şerif yasal olarak bir şey yapamayız deyince ekip toplanır ve Eichen Evi'ne girebilmek için plan yapılır.
Stiles planını anlatır ama Liam,Kira ve Malia bu plana hiç olumlu bakmaz ve işin özü planın tereyağından kıl çeker gibi argümanınıyla uzaktan yakından ilgisi yok. Ama herkes elinden geleni yapmaya çalışıyor,hatta Theo ve ekibi bile olaya dahil oluyor.
Planın işleyişi şöyle.
Kira ve Malia Eichen Evi'nin elektriğini voltajını düşürecek daha doğrusu eylemi korkudan tırsan Kira gerçekleştirecek.
Voltaj düşünce Stiles'in çaldığı kart işe yarar hale gelecek ve Parrish vasıtasıyla morga giriş yapan üçlü bu sayede hastanede ilerleyebilecek.
Buraya kadar plan adım adım uygulanıyor hatta Scott ve Liam üvez külü yüzünden bir kapıyı kırana kadar can çekişiyor.
Akabinde üvez külünden geçebilen tek Stiles olduğu için bütün iş onun omuzlarına kalıyor. Stiles Lydia'i buluyor ama iş işten çoktan geçmiş,Lydia'in deneyine başlanmış.
 Olayların nasıl gelişeceğini az çok hisseden Lydia Stiles'e git diyor,sanıyorum dizinin en can alıcı sahnelerinde biri burasıydı. Stiles tabi ki gitmiyor ama Valack'ın gelişini duyunca bir köşeye saklanıyor.Evet buradan itibaren 5B'in ilk bölümüne geliyoruz,Theo ve sürünün Eichen Evi'ne geldiği sahneye. 
5.sezon 11. bölümü yorumlarken Hayden'in ekibin içinde olmamasını anlamlandıramamıştım,kendi çapımda teoriler üretmiştim ama meğersem Hayden Deucalion'a bekçilik ediyor.Deucalion ile yaptığı muhabbet,Theo'un Çöl Kurdu'ndan aldığı tırnakların sadece bir kişiye özel yapıldığını öğrenmesi ve Theo'un onu takması durumunda öleceğini anlamasıyla son buluyor.
Natalie Martin'in Şerif sayesinde aklı başına geliyor ve kızını kurtarmak için Eichen Evi'ne geliyor lakin Theo ve sürüsünün yaptıkları Eichen Evi'nin tecrit moduna geçmesine sebep oluyor ve Natalie kapalı kapılar önünde kalakalıyor.
Eichen Evi'nde kapana kısılan karakterlerin ne yapacağı belirsiz ama güvenlik görevlilerinin elinden tüyler ürperten bir kükremeyle kurtulan Scott Lydia'i almadan oradan kolay kolay gitmeyecek.
Bu bölümde fazlasıyla aksiyonluydu ama öyle çokta övgüler dizebileceğim bir bölüm değildi. Ne olduğunu bilmediğim bir şeyler eksikti sanki.Ama süper olan yerlerde vardı inkar etmeyeceğim.
İlk olarak Lydia-Stiles sahnesi gerçekten çok güzeldi,çaresizliği fedakarlığı oldukça iyi yansıtmıştı. Ayrıca uzun zamandır bir çift olarak görme ihtimalimiz olmadığı ikiliye dair yavaş yavaş sevgili olacakları imajı veriliyor sanki ki bu çifti ciddi manada destekliyorum.
İkincisi Malia-Kira voltaj çalışmaları,kesinlikle dizinin en eğlenceli sahnelerinden biriydi.Hele de ikilinin mimikleri süper,diyalogları komedi umuyoruz bu ikilinin daha çok sahnesini görürüz.
Üçüncüsü morg sahnesi ve Stiles'in tepkisinin ardından yere kapaklanması,itiraf edelim gerilimli atmosfere rağmen bolca gülebiliyoruz.
Son olarak bu dizide en sevdiğim şey anne ve baba figürlerine asla kızgın kalamıyoruz,Şerif'e kızmıştım şimdi süper diyorum,Natalie'e kızıyordum ama Eichen Evi'ne gidişini görünce içim acıdı. Yani bazı dizilerdeki gibi anne babayı nefret temalı senaryolar yazmamalarına bayılıyorum hatalı olan hatasını fark ediyor,diğerleri de evlatlarını destekliyor.
Son söz işe Lydia'i sağ salim kurtarmalarını dilemek. 

2 yorum:

  1. maşallah sen sıkı takipçisin, disiplinli :) bunu da parça parça izledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bayağıdır bazı dizileri düzenli yorumluyorum, teşekkürler yorumun için :)

      Sil